Thursday, March 18

【SE Aino】










SE Aino
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
我要
!!!!!!


啊!我要啦

誰要買給我?
XDD


--






問:今天星期幾?
答:星期四

問:噢..... 蛤?!星期四?
答:對啊。星期四



是啊。星期四!
星期四了叻!!

很嚴重夠力快啦!!


假期
考試
T.T




啊!!!









insane
insane
insane



娘的
我不要再做中間人啦
XX!!




__ J. Louie

No comments:

Post a Comment