Saturday, January 8

【星期六的深夜】






星期六的夜晚
Alcohol 陪我一夜

:)







Alcohol always cover sadness.
But not this time.

:)





Nothing belongs to me.










送上一首歌
A-Lin ~ 給我一個理由忘記






只是哪怕周圍再多人   感覺還是一個人
每當我笑了   心卻狠狠地哭著
給我一個理由忘記   那麼愛我的你
給我一個理由忘記   當時做的決定









Bless my health.




__ J. Louie

No comments:

Post a Comment